torsdag 30. juni 2011

Endelig ferie!

Nå har jeg vært hjemme i snart en uke fra Tyskland turen med min bror. Merker at sommeren er snart rundt hjørnet, det begynner og bli varmt ute men sola har ikke kommet enda. Gleder meg til ferie og sørlandet, det er ikke noe som kan komme i nærheten av det.

På fredag hadde vi en kald men gøy sommer avslutning for ungdomsmøtene i Betania. Det var grilling og volleyball som var på programmet.

På Søndag talte jeg på Troens Bevis ungdomsfestival JTN, det var veldig bra, utrolig deilig å se så mange ungdommer som lengter etter mer av Jesus. Jeg er så overbevist at når vi er villige til å gå så kommer Jesus til og gjøre store ting.

På Mandag dro Camilla på jentetur til Oslo i tre dager og jeg skulle være alene med Theodor. Det er første gang jeg har vært alene med han lengre enn et døgn. Det var faktisk veldig gøy, vi hadde det helt topp. Vi var i Dyreparken som jeg alltid tar han med til.

I morgen skal vi på lederteam tur til Danmark med ungdommene i Betania. Vi har leid et stort slott og skal være der til Mandag. Deilig at Theo og Camilla skal være med.

Bless

Hans Martin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar