søndag 4. oktober 2009

Herlig Søndag før avreise til Kirkenes igjen



Startet dagen med et fantastisk møte i Betania Olav Dalh talte. Det var en herlig tale om det og bygge huset sitt på fjell grunn og ikke sand. Det og ha en grunnmur som holder når stormen kommer, for den vil komme. Delte litt om hvordan det har vært i Kirkenes.

Så tok jeg og Camilla turen opp til mine foreldre på middag, typisk søndags middag, Løv steik. :D Godt og være hjemme hos de igjen og få litt visdom før turen opp til Kirkenes igjen.

Så gikk jeg og camilla en tur i ravnedalen, det var fantastisk. Har ikke vært der siden jeg var liten, der slappet vi av med kakao og kjeks. Godt og være sammen med Camilla igjen, gleder meg til og reise men kommer til og savne ho.

Etter et par timer i ravnedalen så gikk vi hjem for og se
IK Start vs RBK. Camilla orket ikke og se den så ho stakk hjem til Inger Marie.

For en fantastisk avslutning på kampen utrolig herlig.

Nå er det ikke så mange timer til jeg skal reise til Kirkenes og gleder meg til og komme opp igjen.
Utrolig Spennende hva som skjer der oppe og håper på at det er bare en begynnelse på noe stort.

Takk for all forbønn og all støtte utrolig herlig og høre at det er flere menigheter og personer som støtter oss økonomisk og med bønn rundt omkring i landet

Avslutter dagen med et verse som står i Josva 13 "Men ennå er det mye land igjen og ta"

Vi skal se store ting skje i landet vårt.







Bless

Hans Martin Skagestad


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar