tirsdag 27. oktober 2009

Lenge Siden sist





Nå er det lenge siden jeg har fått skrevet noe fra Kirkenes, men det er fordi pc'n min har vært ødelagt. Men nå har jeg endelig fått pc så nå blir det flere oppdateringer. Det er vell nesten tre uker siden jeg har fått skrevet noe på bloggen. Det har skjedd mange fantastiske ting i Kirkenes og det som har vært tanken hele veien om at det skal bli et ungdomsmiljø som står i mange år, ser ut som at det skal skje.
Nå er det to uker siden jeg var i Kirkenes og har hatt dagelig kontakt med de som har vært der oppe mens jeg har vært i Kristiansand. Det som har skjedd nå er at man har hatt flere
jente og gutte gruppe og prøver og disippelgjøre de ungdommene som har
tatt et valg om og følge Jesus. Det er også startet opp et lovsang team som vi håper etter en stund kan være noe av drivkraften i ungdomsarbeidet. Vi har også fatt noen som kan være med og kjøpe inn instrumenter til lovsangsteamet.
Filadelfia Oslo har gjort en kjempe jobb, de har sendt opp mange team fra bibelskolen som har blitt godt kjent med ungdommene og som virkelig har vært til stor støtte og hjelp for ungdommene. Margrete og Hanne (bilde) har vært i kirkenes i flere uker nå, de er to fantastiske jenter som virkelig har gjort en utrolig jobb. Det er to jenter som virkelig blir brukt av Gud. er så utrolig glad for den jobben de har gjort. Vet at det er ikke bare jeg men Mange ungdommer i Kirkenes som håper at de snart reiser opp igjen.


Om ikke så lenge så skal jeg opp igjen til kirkenes håper at ikke det blir så alt for lenge til jeg skal opp til de fantastiske ungdommene igjen. I morgen tidlig reiser Filip Gustavsen opp til
kirkenes igjen sammen med et team fra Oslo.

Filip har vært oppe tidligere og han hadde lyst til og ta en ny tur opp og være sammen med ungdommene igjen. Det gleder mitt hjerte at han har lyst til det, for Filip har gjort en kanon jobb og er en gutt som virkelig kan komunisere med de tøffe "guttene".


Nå skal jeg prøve og få en oppdatering av Filip hver da og se om jeg ikke kan få lagt det ut her. Men husk teamet og Filip i bønn.






Team fra Oslo og Kristiansand


Tusen takk for all forbønn og støtte.


Bless

Hans Martin Skagestad


1 kommentar: