tirsdag 14. juni 2011

Bedre seint en aldri

Nå er det lenge siden jeg lagt noe ut på bloggen min, ja faktisk snart to år. Det er ikke fordi det ikke har skjedd noe i livet mitt, men det har rett og slett blitt nedprioritert

Men nå skal jeg ta meg sammen og begynne og oppdatere jevnlig. Det er bedre seint en aldri er det noe som heter.

De to årene som jeg ikke har skrevet noe her, har det skjedd så utrolig mye bra i mitt liv. Jeg og Camilla har fått en sønn, Theodor ble født 26,juli 2010. Han er bare en fantastisk herlig gutt, det er det største som har skjedd i livet mitt (etter Jesus ). Mange sier at det er så tungvint når du får unge og at man aldri får tid til noen ting, vi har det ikke sånn. Theodor er med oss på nesten alt. Han er hver fredag på ungdomsmøtene i Betania og stort sett på alle søndagsmøter, vi drar han med på alt.

Han kryper og river ned alt som han får tak i, han har ødelagt to iphoner og uskyldig som han er så smiler han og dunker iphonen i gulve. Men men thats life!

Jeg har vært med på mye spennende med og ser stadig mennesker som tar i mot jesus og mennesker som blir helbredet. Jesus er bare fantastisk og jeg har masse og fortelle dere. Men det skal jeg skrive om senere.

to be continued

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar