onsdag 22. juni 2011

Danmark here we come!!


På mandag dro jeg og Mattias (min bror) på skate tur til Danmark og Tyskland. Første stopp var da Danmark og Odense. Vi kom fram til Odense ca kl 00.00 natt til Tirsdag. Vi blei litt forsinket pga vi stoppet for og sjekke noen skate spots.

Dere som begynner og tro at jeg kan skate tar veldig feil. Jeg er katastrofe på skate board. Men min bror er veldig flink. Etter vi hadde overnattet i Odense og vært der noen timer så bar det videre til Danmarks hovedstad.

I København dro vi rett til København mesterskap i Skateboard. Der så vi U16, Det var så sinnsykt mange råe skatere der. Det var en liten kid som ikke kunne være mer enn 8-10 år som var helt utrolig.

Etter vi hadde vært der dro vi en tur på shopping i københavns gater.

Nå sitter jeg i en skatepark i Roskilde og ser på broderen hoppe og glide fra ramp til ramp, mens det er noen mygg her som har blitt vilt forelsket i meg.

Om et par timer skal vi kjøre videre, kanskje vi kjører helt til Hamburg eller at det blir bare til Flensburg. Time vil sjåow

Håper dere koser dere i det fine været?

Bless u my friends!

Hans Martin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar